Spanning voor de reis!! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Eva - WaarBenJij.nu Spanning voor de reis!! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Eva - WaarBenJij.nu

Spanning voor de reis!!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 Mei 2014 | Nederland, Twello

De afgelopen weken stel ik mezelf om de dag de vraag, waarom ging ik ook alweer? De ene dag heb ik er echt heel veel zin in, en de andere dag stel ik mezelf heel veel vragen over waarom ik ook alweer wou gaan. Ik kijk het meeste op tegen het alleen reizen en het contact leggen daar. Ik weet dat ik hier gewoon even door heen moet en dat het wel goed komt. Maar op sommige dagen is dit lastig in te zien!

Ik hoop in de eerste 2 maanden heel veel ervaring op te doen, en mezelf meer te ontwikkelen!

Het helpt wel enorm dat ik uit kan kijken naar het moment dat Pascal ook overkomt! Dit stimuleerd enorm!

Ik vertrek deze zaterdag om 11 uur en ik word uitgezwaaid door mijn lieve familie en pascal. Op 9 augustus kom ik weer terug. De laatste 3 weken van mijn lijst ga ik samen met pascal veel rondreizen door Parimaribo en de omgeving. Zoveel mogelijk van het land zien!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,



  • 20 Mei 2014 - 11:57

    Amy:

    Heel veel plezier lieve Eef! Gaat allemaal goed komen! Ik kijk uit naar de rest van je reisverslagen!

    Liefs

  • 20 Mei 2014 - 13:08

    Ina:

    Lieve Eva

    Je bent een mooie stoere sterke dame geworden. Je hebt al eerder geleerd in het leven dat het belangrijk is om alles eruit te halen en niets vanzelfsprekend is. Wij zijn trots op de dingen die je doet. En zeker op het feit dat je naar Suriname gaat. Wij gaan je missen. Je gaat merken dat je heel zelfstandig bent. Pascal en jij gaan elkaar ook missen en we gaan hem hier opvangen. Maar jullie kunnen dit. Als je kiest voor elkaar dan ga je ervoor. We hopen dat je een mooie tijd gaat hebben. lieverd we houden van je

  • 23 Mei 2014 - 15:23

    Willy Ormel:

    Wat leuk. Lekker genieten.
    Natuurlijk ook wel spannend allemaal.
    Kleintjes worden groot.Ha ha.
    Een hele fijne reis.
    Lieve groeten Willy

  • 23 Mei 2014 - 15:33

    Jose:

    Hoi Eva,
    Ik vind het heel dapper dat je naar Suriname gaat!
    Ga lekker veel pleizier hebben en geniet van elke minuut!!
    Het gaat hartstikke leuk worden!!
    Groetjes Jose

  • 23 Mei 2014 - 20:41

    Elvira:

    He meid,

    Heel veel plezier in
    suriname.

    Groetjes Elvira

  • 23 Mei 2014 - 23:06

    Wim:

    Hoi Eva
    Geniet ervan en heel veel plezier
    Ook straks met Pascal

  • 24 Mei 2014 - 00:30

    Anita:

    Hey Eva, het is nu inmiddels al zaterdag, straks ga je richting Schiphol. De reis gaat beginnen. Spannend, maar het gaat je lukken. Veel leren, veel zien, maar bovenal genieten. Op het eind samen met Pascal vakantie vieren. Goede reis, de Barmentlootjes!9

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

(21 jaar) Opleiding Pedagogisch werker niv.4 JZ afgerond.

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 7591

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 09 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: