Afscheid nemen en aankomst Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Eva - WaarBenJij.nu Afscheid nemen en aankomst Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Eva - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen en aankomst Suriname

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

25 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Afscheid nemen van mijn ouders en pascal vond ik erg lastig. Ik kon alleen maar bedenken waarom ga ik dit doen. Ik ben toch tevreden met wat ik heb in NL. Mijn vliegtuig had in NL al vertraging door een andere vlucht, ik vertrok hierdoor om 11:30 pas. In het vliegtuig heb ik de eerste 2 uur met de meneer naast me zitten kletsen. Hierdoor was ik wat afgeleid! Daarna nog een film gekeken en wat geprobeerd te slapen. Het was echt een lange vlucht! Toen we rond 16:30 aankwamen. Moest ik in een super lange rij staan voor de doane, iedereen zei dat dit normaal was hier. Als je iets fout op het blaadje had ingevuld, moest je achteraan in de rij staan. Gelukkig had ik dat niet, en kwam ik pas om 18:00 bij de chauffeur aan, die gelukkig nog wel stond te wachten. Onderweg heb ik mijn ogen uitgekeken, wat een verschil met nederland. De mensen, de wegen, de huizen, alles. Ik heb ongv. 1,5 uur nog in de auto gezeten, het was zo druk op de weg. Toen ik bij het huisje aankwam heb ik een korte uitleg en de sleutels gekregen. Daarna moest ik snel nog naar de winkel voor wat eten. De huisgenoten waren er niet toen ik aankwam. Zij waren aan het stappen in de stad. Ik vond dit niet zo erg want ik was erg moe van de reis. Ik ben rond 22:00 surinaamse tijd gaan slapen. Ik werd hierdoor vandaag wel vroeg wakker. De huisgenoten heb ik nog steeds niet ontmoet deze liggen nog steeds in bed te slapen. Ik heb ze vannacht ook niet binnen horen komen dus ik weet ook niet hoelaat het voor hun is geworden. Ik wacht nu maar af tot ze uit bed komen. Het voelt vandaag wel alsof de dagen zolang duren, moet nog zolang wachten voor pascal komt. Voel me op dit moment nog erg alleen! Maar dit zal vast veranderen als ik de huisgenoten ook leer kennen.

  • 25 Mei 2014 - 18:46

    Lydia:

    Kijk eens aan dat heb je alweer gered, veilig aangekomen, goed geslapen! Vandaag kennismaken met je huisgenoten en morgen op je stage. Geniet van alle nieuwe indrukken!

  • 25 Mei 2014 - 18:59

    Rebecca:

    Eey lieve Eva ..
    Tuurlijk voel jij je nu alleen .. ergens aan de andere kant van de wereld zonder de mensen die je kent.
    Maar van de week als je een beetje gewend ben wordt het allemaal makkelijker.
    Kom op mop eerdas denk goh dat heb je paacal alweer wat is de tijd snel gegaan.
    Komt allemaal goed knuf van ons xxxx

  • 25 Mei 2014 - 20:29

    Ina :

    Heerlijk geskypt lieverd. Lekker even de omgeving verkennen en kijken waar je stage is. Ook alleen zijn is leerzaam. Straks kennismaken met de huisgenoten en samen eten. En je zult zien dat het morgen al makkelijker is. En we kletsen gewoon alsof je thuis bent. Ook na je werk. Xx ik hou van je

  • 25 Mei 2014 - 21:53

    Henri, Marloes En Jurgen:

    Hoi Eva,
    wij wensen je heel veel succes met je stage, even door de dip heen maar deze reis zal je altijd bijblijven. We zijn benieuwd naar je verhalen. nogmaals heel veel succes. (PS Hebben ze daar ook een C1000 :))
    Groeten van Henri, Marloes en Jurgen (je weet wel die lastige maandagavond klanten van de C1000, toen je er nog werkte)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

(21 jaar) Opleiding Pedagogisch werker niv.4 JZ afgerond.

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 7576

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 09 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: